İnstagram Reklam Veremiyorum!

 


İnstagram reklam veremiyorum hatası da sık sık karşılaşılan sorunlardandır. Bu tarz sorunlar sosyal medya haber sitelerinde sık sık gündeme geliyor. İnstagram reklam veremiyorum, hatası birçok sebepten ötürü olabilir. Öncelikle yapmanız gereken sebebi öğrenmek. Ortada teknik bir sebep mevcut ise hesabınıza giriş, çıkış yaptıktan sonra çözülür. Ayrıca güncelleme sorunundan ötürü de böyle problemler ortaya çıkabiliyor.

İnstagram uygulamanızın güncelliğine dikkat edin. Reklam veremiyorum hatalarının bir başka sebebi topluluk ihlali sebebidir. Reklamını yapmak istediğiniz, konu veya ürün İnstagram topluluk kurallarına ihlal ediyorsa, İnstagram reklam yapmanız izin vermez. Dolayısıyla hesabınıza kısıtlama koyabilir. Reklamını yapacağınız ürünün mutlaka yasa dışı bir ürün olmamasına dikkat etmeniz gerekiyor.

İnstagram Reklam Veremiyorum, Çözüm Yolları!

Sosyal medya kullanıcılarının sık sık karşılaştığı İnstagram tanıtım yapamıyorum, hatasının en etkili çözüm yolu teknik desteğe mesaj yazmaktan geçer. Ayrıca reklamını yapmak istediğiniz ürünün legal bir ürün olduğundan emin olun. Legal olmayan ürünlerin reklamını yapmanıza İnstagram platformu izin vermez. Bu gibi durumlardan ötürü hesabınıza erişim kısıtlaması da gelebilir. Bu tarz durumlardan korunmak için reklamını yaptığınız ürünün legal olduğuna dikkat ediniz.

Terör örgütü, tehlikeli madde, yasa dışı ürünlerin reklamını yapmanıza İnstagram topluluk ihlalleri neticesin de izin vermez. Hatta bu tarz durumlardan ötürü hakkınızda yasal işlemlerde yapılabilir. Yasal işlemlerle karşılaşmamanız için mutlaka topluluk ihlallerine dikkat ederek, ürün reklamlarını pazarlayıp, tanıtın.

Artık instagram reklam hesabım kapatıldı veya buna benzer durumlarla karşılaşanlar doğrudan @is.pektas Instagram adresiyle veya 0541 379 39 68 numaralı whatsapp hattı ile iletişime geçebilir.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sevgililer İçin Güzel Sözler

Bariyer Sistemleri Nedir?

Arkadaş Edinme Siteleri